vadå beroende av facebook?

Hahaha, det är sjuukt. Har typ inte pluggat nånting idag, fast vi har prov imorgon? eller rättare sagt jag har inte pluggat alls idag. Varför? - Joo, för att så fort jag ska börja plugga sätter jag mig vid datorn, och går in på facebook! är beroende :( måste göra något åt det,  har suttit framför datorn nästan hela dagen... omg -.-   men nu ska jag faktiskt börja plugga, sen blir det tv! Är iallafall välkommen åter ikväll, så det ska jag väk se ;D Haha, får se om jag skriver mer ikv. Annars hörs vi imorgon!




Kommentarer
Postat av: ellinore

Haha, samma sak är det för mig. Så fort jag ska plugga , så kommer facebook fram ;)

kram !

2010-10-30 @ 16:35:34
URL: http://eellinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0