torsdag

Hejhej! Idag efter skolan gick jag med sofie hem, vi pluggade typ hela tiden.(har prov imorgon) Hoppas jag kan det nu, men det är värsta krångligt att förstå! Vi läser ju om kristendomen & katolska kyrkan. Verkligen inte min grej, så vi får se hur det går! Sedan gick vi ut på en promenad i mörkret & regnet ;) haha. Nu så börjar snart robinson så ska väl kika på det. Sedan plugga lite till :)

Och imorgon tror jag vi ska bada med klassen, om inte hanna är sjuk. Vi ska typ simma 1000m. Asdrygt! Haha, MEN SEN ÄR DET HÖSTLOOOV! FÖÖÖR SKÖNT ASSÅ! känner att jag behöver en paus från skolan just nu... sen är det faktiskt inte långt till jul! <3 haha, jag har redan fått lite julkänsla. sjukt. 

 

bjussar på en riiiktigt gammal bild! HAAHHA

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: DU VAR SÖÖÖT :D

2010-10-29 @ 16:42:38
URL: http://twiiilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0