i wanna boom bang bang with your body yo

hahahha, har haft låten på hjärnan typ hela dagen, går inte att få bort det. Börjar sjunga på den hela tiden, så drygt ;)  tänkte bara ni ville veta det liksom. hehe, neemen nu ska jag nog alldeles snart gå och sova. Har nyss kollat på en film med mamma, kommer inte ihåg vad den hette men bra var den iaf. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske städa mitt rum? det skulle behövas för det är grejer ööverallt. haha, sen hoppas jag på att det är mycket snö imorgon också (Y) Då blir det kul. Jaja, nu ska jag sluta babbla och gå och sova.  



Nu känner jag att jag är hungrig :( Orkar jag gå och äta något? Jag hatar att bli hungrig precis när man ska gå och lägga sig... känner ni igen er? 
bild från öland i somras.


Kommentarer
Postat av: ☆Bianca-chan☆

SV: Härligt! ^^

Jo allt är bara bra med mig ^^

Vad händer idag då? (:

2010-10-24 @ 09:58:46
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0