hemma igen!

Kom hem för ett tag sen, var ute och gick i lite mer än en timme! Riktigt skönt ute faktiskt :)
Hahaha, sen när jag gick längs vägen kom det två utlänska ungar och cykla värsta sakta bredvid mig, sen pratade dom med varandra på sitt språk så fattade inte vad dom sa.. men dom cykla skit sakta? haha, dom gjorde det värsta länge också. FETT DRYYGT JAOO, haha skoja. Men sen så gick jag lite snabbare & svängde in på en annan väg. Sen åkte dom iväg ;)


tog lite bilder också med min kamera som är så bra, nooot! Ge mig en systemkamera någon? :D 














Kommentarer
Postat av: Sofie

blivande fotografen ju! :D HAAH, i liiiikee the first and second pic vvvvveeerrryyy much :)

2010-10-24 @ 19:48:09
URL: http://twiiilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0