lööördag!

Tja! Idag vaknade jag vid 11 kanske, men kom inte upp förns kl 1 kanske? GJ! sen dess har jag bara duschat, och ätit typ. Nu ska jag väl göra mig iordning, sendan ska jag bara vänta på att tiden ska gå lite snabbare för vid 5 tar jag, Moa och Sofie tåget ner till örebro! Vi ska ju som sagt se Jackass 3D! Riktigt taggad! Vi ska käka något innan också :) skulle igentligen gått på kina-resturang men det är ju så jävla dyrt, så vi får se hur det blir med det :D Vi är ju nere i örebro vid 18:00 och bion börjar klockan 21:30. Så vi får väl hitta på nåt att göra under tiden vi väntar ;) Haha, kameran hänger med så ni får se bilder sen! Aja, nu ska jag göra mig klar, vi hörs när vi hörs! Puss









HAHHAHHAHAHAHAHHAHHA

Kommentarer
Postat av: LISOU

Dom är helt sjuka alltså! :P

2010-11-29 @ 17:32:12
URL: http://lisou.webblogg.se/
Postat av: Johanna

BAM MARGERA !! (L)

2010-12-27 @ 18:57:52
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0