glada nyheter!

Det blir jackass 3D imorgon i allafall! fast dock inte på premiären (som är idag) för det strulade till sig.. Men skitsamma! Är grymt taggad iaf. :D Just nu ligger jag i sängen fortfarande, och klockan är 12:53. Skääärpning! snart ät höstlovet slut också, bara helgen kvar :/ usch...

Idag ska jag nog träffa sofie, sedan kanske moa & adina också? vet inte riktigt hur det blir men det ser vi senare :D Nu ska jag väl gå upp från min sköna, mysiga, varma säng. Vilket kommer bli riktigt svårt! haha, vi hörs senare hörrni! Ha en fin dag, kram.



fööör, snööööggg

Kommentarer
Postat av: Sofie

Blogga mera! I wanna read :D

2010-11-06 @ 12:18:28
URL: http://twiiilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0